سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 90 دی 8 , ساعت 11:28 صبح

(اسامی شهدای فتنه سبز)

مظلوم تر از بسیجی آیا هست؟؟

 دو سال گذشت از حوادث تلخ و شیرین گذشته.

طبق تحقیق منابع غیر رسمی تعداد کشته های حوادث بعد انتخابات و روز عاشورا بیش از تعداد اعلام شده توسط منابع رسمی است.70% کشته ها هم از موافقان نظام و بسیجی بوده اند. 

متاسفانه منابع رسمی از جمله سایت پرچم تنها نام 33 نفر را ذکر میکنند. 

اما  تنها شهدای بسیج در حدود این آمارند. 

چرا سکوت؟! چرا سکوت؟! 

چرا مسئولین برای معرفی آنها و شناسایی  قاتلانشان کاری نمیکنند؟اگر اقدامی شده ما منتظریم.چرا تکرار نشد وتنها چند مصاحبه کوتاه.؟ 

اگر دوستان یکی دو تن از شهدا،نام و عکس آنها را در وبلاگهایشان نمیگذاشتند که از وجود آنها هم خیلیها بیخبر بودند. 

راستی چرا ما حتی به ملت خودمان هم اعلام نکردیم که اکثر کشته ها بسیجی بودند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

و هر روز باید شاهد انواع تهمتها علیه بسیج باشیم و بدون تلاش بپذیریم که مظلومیم. 

با اینکه از خیلی ماجراها مطلعم اما نمیتونم بدون سند مطلب بذارم چون باید رسمی باشه تا پذیرفته بشه. 

انقدر دروغ و دغل در مورد کشته ها تو اینترنت هست که مجبوری به چیزی اعتماد نکنی.

بچه های مظلوم بسیجی رو هم،مبارزان جنبش سبز معرفی کردند در سایتهای کثیفشون و حتی در مورد نحوه کشته شدنشون هم ،قلب حقیقت کردند. 

آنچه میخوانید،تنها مطالب گفته شده در مورد شهدای مظلوم فتنه سبز است. 

  اسامی 33کشته حوادث اخیر درسایت پرچم 

خبرگزاری ها: سایت پرچم، نزدیک به مشاور احمدی نژاد، با اعلام آمار 36 کشته، اسامی 33 تن را اعلام کرد. این سایت نوشت: «لیست اسامی و مشخصات دقیق تمامی کشته شدگان در ادامه منتشر می شود تا بدین وسیله راه بر هر نوع کشته جدید بسته شود.»از 36 کشته شده در حوادث اخیر در یک تقسیم بندی فکری از کشته شدگان و خانواده آنها باید گفت که بیش از 70 درصد کشته شدگان و خانواده شان از موافقان نظام و نیروهای بسیج و یا مردم عادی و رهگذر بوده و علاوه بر سه مجهول الهویه بقیه در هنگام تهاجم و اغتشاش آفرینی کشته شده اند.

 اسامی  این کشته شدگان به این شرح است: «1- میثم عبادی، 2- رامین رمضانی، 3- ناصر امیر نژاد، 4- حسام حنیفه، 5- مصطفی غنیان، 6- حسین غلام کبیری، 7- سرور برومند، 8- فاطمه رجب پور، 9- داوود صدری، 10- سهراب اعرابی، 11- احمد نعیم آبادی، 12-کیانوش آسا، 13- حسین طوفان پور، 14- یعقوب بروایه، 15- حمیدحسین بیگ عراقی،16- مسعود خسروی دوست محمد، 17- بهمن جنابی، 18- سعید عبای قزگلی،19- محمدحسین فیض، 20- سجاد قائدرحمتی، 21- فاطمه سمسارپور،22- محرم چگینی قشلاقی، 23- سعید اسماعیلی، 24- سجاد سبزعلی پور،25- مسعود هاشم زاده، 26- اشکان سهرابی، 27- نداآقا سلطان، 28- علی فتحعلیان، 29- بهزاد مهاجر، 30- علیرضا افتخاری، سه نفر دیگر مجهول الهویه بوده و سه نفر دیگر نیز در کهریزک کشته شده اند. محسن روح الامینی، امیر جوادی فر و محمد کامرانی از کشته شدگان کهریزک هستند که پیش از این اسامی آنان اعلام شده بود.»این سایت مدعی شد: «گزارش کمیته مجلس آماده شده و بنا بر اعلام قبلی قرار بود امروز (دیروز) در مجلس قرائت شود اما به دلیل تصریح بر اسامی برخی مسوولان متخلف و نیز نام بردن از آنها فشارهای بسیاری در کار است تا این گزارش قرائت نشود و پس از چند روز آن هم با حذف برخی اسامی قرائت شود.»

شهید یعقوب بروایه   

    

پدر شهید یعقوب بروایه ضمن اعتراض به سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه از شهادت فرزندش در حوادث بعد از انتخابات 22 خرداد، گفت: پسرم یک بسیجی بود و در راه جمهوری اسلامی شهید شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، یعقوب بروایه دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته بازیگری دانشکده هنر و معماری تهران جزو افرادی بود که در حوادث پس از انتخابات توسط افراد ناشناس به شهادت رسید.
پس از شهادت بروایه، رسانه‌های غربی و برخی از رسانه‌های داخلی با وارونه جلوه‌دادن این موضوع، در جهت سوءاستفاده جناحی از این موضوع برآمده و چنین وانمود کردند که وی توسط نیروهای انتظامی و امنیتی کشته شده است.
در این خصوص عبدالزهرا بروایه پدر شهید یعقوب بروایه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به پیشنهاداتی که از جانب برخی جریانات سیاسی به وی برای مصاحبه با رسانه‌های بیگانه از جمله بی‌بی‌سی و اتهام‌افکنی علیه نظام درباره کشته شدن فرزندش انجام می‌گرفت، اظهار داشت: اما من به آنها گفتم که نه اهل گفت‌وگو با بی‌بی‌سی هستم و نه این کار را می‌کنم، پسرم نیز در راه جمهوری اسلامی ایران شهید شد و من هیچ انتظاری از هیچ فردی ندارم.
وی افزود: من اهل روستای بروایه واقع در 25 کیلومتری اهواز هستم، شغل من کشاورزی است و نماینده کمیته امداد بابت خمس و زکات و عضو بسیج دهستان هستم، پسرم نیز در دانشگاه اراک فارغ‌التحصیل شد و در مقطع کارشناسی ارشد رشته بازیگری در دانشگاه هنر معماری در چهارراه فلسطین تهران تحصیل می‌کرد.
وی اضافه کرد: بعد از تمام شدن امتحان پسرم در مسیر بازگشت به محل سکونتش بین کوچه دامپزشکی و کوچه اسکندری نزدیک مترو نواب بوده و ظاهرا در این منطقه درگیری رخ داده بود. من ساعت 17:30 با پسرم تماس گرفتم و وی گفت که در راه بازگشت به منزل است، بعد از آن نیز و از ساعت 18:30 به بعد هر چه با پسرم تماس گرفتم، موفق به صحبت کردن با وی نشدم، چون یا تلفن پسرم در دسترس نبود و یا اینکه خاموش بود تا اینکه با دوستش تماس گرفتم و وی گفت با یعقوب در راه بازگشت به منزل بودیم،‌ خیابان‌ها شلوغ بود،‌ حوالی مترو نواب و نزدیک کوچه دامپزشکی،‌ پسرم را به شهادت ‌رساندند.
پدر مرحوم یعقوب بروایه با تکذیب هرگونه وابستگی پسرش به گروه‌های سیاسی، تصریح کرد: پسرم در بسیج فعالیت می‌کرد، خانواده ما نیز مذهبی هستند و همگی ما معتقد به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستیم و استاندار،‌ فرماندار و شورا نیز از این موضوع اطلاع دارند.
بروایه با بیان اینکه امروز کلیه مدارک را به استاندار تهران،‌ وزارت کشور و نهادهای امنیتی تحویل دادم، ادامه داد: همه شهود، هم‌کلاسی‌ها و اساتید دانشگاه پسرم می‌دانند که پسرم اهل هیچ گروهی نبوده و معتقد به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده است.
وی ضمن اعتراض به سوءاستفاده برخی جریانات سیاسی داخلی و دشمنان و رسانه‌‌های بیگانه از شهادت پسرش، گفت: متأسفانه عده‌ای از این موضوع سوءاستفاده کردند، مثلاً گفتند که پسرم در آخرین لحظات گفته است که "من شهید آزادی هستم "، در حالیکه طی 10 روزی که پسرم در بیمارستان بود، حتی یک کلمه با من صحبت نکرد. همچنین گفتند که مادرش به ملاقاتش آمده است، در حالیکه همسر من در روستا بود و حتی فارسی هم نمی‌تواند صحبت کند و اصلاً به تهران نیامده است.
پدر مرحوم یعقوب بروایه با اشاره به تلاش دشمنان و رسانه‌های بیگانه برای سوءاستفاده از شهادت پسرش تأکید کرد: از رسانه‌های العربیه، بی‌بی‌سی و رادیوهای بیگانه و همچنین برخی روزنامه‌های داخلی ازجمله روزنامه اعتمادملی متعلق به آقای کروبی به بیمارستان آمدند و خواستند با من مصاحبه کنند و گفتند که من کاری بکنم، اما من امتناع کردم.
بروایه با اشاره به حضور نماینده استاندار،‌ سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در مراسم تشییع مرحوم بروایه، خاطرنشان کرد: عده‌ای از اصلاح‌طلبان در تشییع جنازه شرکت کردند اما من توجهی به آنها نکردم، تشییع جنازه نیز به آرامی برگزار شد و هیچ شعار و اتفاق خاصی هم رخ نداد.
بروایه در پایان گفت: با هیچ رسانه‌ای غیر از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی مصاحبه نکردم.


پنج شنبه 90 دی 8 , ساعت 10:59 صبح

عکس/ حیوان با وجدان تر است یا اسرائیلی

تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1390 ساعت    10:12

بزرگترین گروه های حقوق بشری در دنیا اگر به جای صهیونیستها به دست شیرهای درنده بود خیلی دنیای بهتری داشتیم.

این شیرماده پس از شکار آهو متوجه می شودکه شکارش بارداربوده، او سراسیمه میشود، نخست تلاش میکند تا بچه را نجات دهد، و از دریدن شکارش دست برمیدارد" اما وقتی نمیتواند بچه را نجات دهد بروی زمین در کنار شکارش دراز میکشد، عکاس بعدا پی میبرد که شیر سکته کرده است..

 

و در کنار این عکس تصویری از یک صهیونیست با تی شرتی که رویش نوشته یک تیر و دو نشان با تصویری از یک زن باردار محجبه.

 

 

 

 

 

 


پنج شنبه 90 دی 8 , ساعت 10:57 صبح


   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ